Xiao Long Nu is the most favored Gege in the deep palace. When she was a child, she was accepted as an apprentice by a high person from outside the world and learned a lot of magical spells. One day, Xiaolongnv, the third prince and the younger brother together to enjoy the flowers, the third prince looked at this happy scene secretly told the younger brother, if he is not to take good care of Xiaolongnv. Three months later, the Third Prince was killed by Wang Cong'er, the leader of Shenlong Sect. The emperor therefore ordered to arrest the dragon leader Wang Cong son. Xiao Long Nu overheard the truth of the death of the third brother outside the temple and began a revenge plan. In order to find a sword, Wang Cong'er masked appeared in the mansion of General Fu Da. Legend has it that the sword was the world.
Xiao Long Nu and others inadvertently overheard Zhuang Zhu and Wang Cong son early collusion. Xiaolongnv and Fudong just want to return to the palace was found by Wang Cong'er, three people played up, Fudong was seriously injured, muscle man timely rescue, three people to escape.
The little dragon woman and others fled to the woods for temporary rest, and the little dragon woman and Fudong also gradually born feelings. But Wang Cong'er got the sword, it turned out to be a muscle man in order to save Xiaolongnv and Fudong's exchange, muscle man came back to learn that the emperor was missing, Xiaolongnv and others went to the emperor's landing to find, Can open the door to see that the emperor is not missing, just around a butterfly princess, talk with the emperor found that the emperor words look strange, the air is filled with a strange fragrance, making all delirious, Xiaolongnv et al have also been confused and framed. Later, with the help of muscle men, Xiaolongnv escaped smoothly and solved the poison of the emperor and others. Wang Cong son did not receive the signal from the butterfly princess, then killed into the palace. After a fierce fight, Wang Conger took off his mask and exposed his identity as the third prince. Xiao Long Nu defeated Wang Cong'er with the help of her master. After a series of things, the emperor decided to give marriage Xiaolongnv and Fudong.