By a fateful coincidence, the waif Ruan Feifei enters the Huo family in place of a famed courtesan, assuming the identity of the wealthy heiress Huo Qingwan. For revenge, she navigates between rival factions, while becoming entangled in a love-hate relationship with the domineering marshal Huo Xiu, amidst the bitter feuds of the wealthy.