Love And Wish
Son Da Eun, a 17-year-old girl, desires her fated love. Since the first day she moved to Seoul with her sisters, she's been clashing with a boy downstairs. They are even in the same class. Is that the so-called fate?! She pursues her fated boy Kim Seung Hyu, and they become lovers. The moment when she thinks she'll be happy, Kim Seung Hyu, who she thought was isolated, turns out to be an injurer.