The Demon (Thai Ver.)
Fan Dayao is the notorious Tiger Demon King of Qianchun Mountain, immensely powerful and utterly domineering. Shen Wangchen, the son of the City Lord of Moyuan, was born frail and aloof, keeping his distance from others. Upon reaching adulthood, Shen embarks on a journey to seek out a cat demon in hopes of curing his illness. When the two cross paths, an absurd yet amusing "human - demon cohabitation" begins...