The story talks about the people who work behind-the-scenes of the entertainment industry, such as PR teams, managers, and reporters, and clean up the messes created by the stars. It tells of Oh Han Byul, the head of the PR team at an entertainment agency, and the flawless top star Gong Tae Sung, who is also her natural enemy. They bicker all the time, but soon also develop feelings for each other.