Anecdotes of the Longevity hill
The Empress of the former dynasty pursued the art of longevity all her life, and later left the legend of "Twelve Longevity Fu" to attract competition from all sides. During the period of the Republic of China, Mr. Li in Huangmiao Village had done good deeds all his life but died violently at home. On the first seven days, the dry well was full of water and the ghosts revived. In order to find out the truth, Lin Daochang, a stranger among the people, practiced the art of evading armor, the secrets of the Book of Changes and the gossip, and the mystery of the Bulao Mountain is waiting to be revealed...