Pavilion Secrets
The feared General Yun Shu, known as the "King of Hell," encounters Song Huanbei, who approaches her under the guise of a male companion. Song Huanbei, the leader of the top intelligence agency in the martial world, is determined to find the culprits behind the Mo family's massacre. Meanwhile, Yun Shu, who is actually a Mo family survivor disguised as a man, gradually falls in love with him as they test each other's motives.