The beauties on the list of "Miraculous Detective in Jianghu" die one after another, and the red-clothed thief, who is also on the list, meets again after a night of romance with the abstinent arrestor, and is accidentally involved in this bloody storm. The two work together to solve the crime and fall in love with each other...