Magic Melody
A music variety show with a heavy dose of comedy. The program invites 75 "Magic Sirs", musical talents from all walks of life, ages, and skill sets, to battle it out through multiple rounds of electrifying performances. Get ready for infectiously catchy songs and wildly unhinged stages. The Magic Music Sirs are here!