Beautiful Reborn Flower
The painter Nan Sheng fell in love with Lin Heping, her father's lover's son. This sadistic love finally led to Nan Sheng's suicide. Many years later, Lin Heping, who is already a famous curator, met Qiao Man in Paris. Qiao Man and Nan Sheng are not only alike in appearance, but also have a mysterious connection. In the end, can they touch the flowers on the other side of love?