Dragons Forever
Hotshot lawyer (Jackie Chan) is hired by a mysterious chemistry factory to dig up dirt on an inconvenient fishery seeking damaging court action. Sidekick Hung and professional crook Yuen swiftly sprint to Chan’s aid. Ironically the gang finds their toughness softening in the face of two gorgeous ladies at the fishery. They inadvertently hit a center nerve of the chemical factory when they unmask the hideous façade of a narcotic syndicate.