Supervisor Husband
Sheng Xia is just an ordinary girl with dreams of becoming a star, until an explosion causes her to transmigrate into a comic where she is bound by the system. As long as she completes the required tasks and accumulates enough points, she can go back home. Sheng Xia, wanting nothing more than to return to her world, is very eager to act the part. But then she meets this handsome, ruthless villain, Shen Shi Yi, and sparks fly. What's a girl in the comic world to do?