Liu Changsheng, Princess of Fuyu and labeled a "widow-maker", dreads marriage as she comes of age. The Emperor plans to marry her to Li Jing, the fearsome and battle-hardened Prince Qin in Tang. With a mission to "save the country", Changsheng and Li Jing embark on a humorous and heartwarming journey. As they overcome prejudices and defy gossip, they bravely pursue love and uncover its true meaning.