My Dear Brothers
Shi Xia, a lovely girl genius, ventures into the unknown world of magic and fairy in search of her missing elder brother. There she meets Shi Dong, the Demon King, and Hou Chi, the Supreme Venerable Ancestor of Yuhua Sect. Both of them are insatiably affectionate toawrds Shi Xia. Their hilarious and sweet stories unfold as the two "brothers" jointly protect their younger "sister".