Busut Bonang
Joey, the owner of television show "Merungkai Misteri", has been called to Kampung Bonang to investigate the mystery surrounding the gruesome death of Cikgu Hassan. Following his death, the villagers claim that his spirit can be seen wandering the village looking for a new successor. At the same time, his daughter Julia often doesn`t feel well now as she is disturbed by supernatural entities. To clear Cikgu Hassan`s name, Joey kidnaps Lufty, a man who is unwittily roped into this while looking for a job , to be his crew during the investigation. The mystery deepens when Joey and Lufty, joined by Julia, are disturbed by the spirit Penunggu Busut while on the way to Busut and they lost their way.