The Cheetah
The story follows Chen Hansheng, a military academy graduate who dreams of joining the special forces. Through unrelenting effort, he wins the recognition of Ling Zhengrong, acting commander of the Leopard unit, instructor Qiu Tian, and Zhang Lan, head of the repair squad. Finally admitted into the elite Leopard Assault Team, Chen Hansheng faces life-and-death trials alongside his teammates. Tempered by countless arduous missions, he evolves into a seasoned soldier, showcasing the passion and responsibility of a new-generation warrior forged through growth and sacrifice.