Love syndrome 1 The primary chapter of the hunt for Day who wants to take revenge on Night, who is the beloved brother, who was hit by Brick, gear, Gus gambling, even if Night fell in love with the gear and filmed the video clip when Related to keep Day is very angry, so revenge by deceived the brick to the condo and then cruelty. Like a satisfaction Finally, still being taken by the gear to take Night.