Yiran's Silver Linings
Li Yiran returns to Lecang, a small town in the southwest. Eight years apart have driven a wedge between Li Yiran and her mom. By a twist of fate, the two find themselves taking charge of the town's "life's major events." As they face one heartbreaking yet heartwarming story after another, Li Yiran begins to see life and regret in a new light. And quietly, her relationship with her mom starts to shift...