Daojiang Airi grew up in an orphanage from a young age and was taken back by her family at the age of fifteen. However, what awaited her there was not the love of her parents and brothers, but cold indifference and excessive favoritism toward the adopted daughter. Not long after that, she lost her life due to the adopted daughter’s betrayal—only to be miraculously reborn in the body of her eighteen-year-old self. This time, she vows to sever all ties with her family and live a life that belongs to her alone.