The Conference
During World War II, 15 senior officials of Nazi Germany held a secret meeting at the Villa Wannsee to discuss the "Final Solution of the Jewish Question." This group of powerful imperial elites focused and detailed discussions in order to implement the "Holocaust" more scientifically and effectively. Auschwitz concentration camp, gas chambers, crematoria and other shocking killing tools have since come into existence. This meeting decided the fate of all Jews and changed the whole world.