Love & 10 Million Dollars
Caught in a marriage built on manipulation, Elina fights to reclaim her mother's legacy from her ex-husband, Diaz. Amid sabotage and betrayal, she reunites with her first love, Arman, who is also trapped in a toxic marriage. As they confront lies and power plays, can love survive the storm ahead?