Chỉ Là Quan Hệ Vị Hôn Thê
Su Yu’s grandfather was trying to set up Su Yu with Gu Manman, hoping that the two young people would fall in love with each other. But Su Yu told Gu Manman that he only wished to pursue true love and could not accept a marriage without love. After hearing this, Gu Manman left without saying a word. Six months after Gu Manman’s departure, Su Yu’s grandfather suddenly became seriously ill and he made one last request to his grandson: find out where Su Manman is as soon as possible. In a chance encounter, Su Yu met Qiao Mai, a girl working in a convenience store who looked exactly like Gu Manman. Somehow Su Yu's grandfather mistook Qiao Mai for Gu Manman. As a result, Su Yu asked Qiao Mai to do him a favor: mmeethis grandfather and perspersuade to receive medical treatment. And thus begins a story of false romance.