My Romance Scammer
When Pai (Mark Jiruntanin) and North (Poon Mitpakdee), the nephews of a billionaire tycoon and heirs to the Jiramongkolthanan empire, fall victim to two scammers, U (Ohm Thitiwat) and Tim (Junior Panachai), who marry them for their fortunes!
North secretly ties the knot with U, only to discover he's been conned. Worse, he can't get a divorce because he's already signed over part of his assets!! Meanwhile, Tim is busy planning his upcoming wedding with Pai. Will Tim be exposed as a scammer who has been playing Pai all along!?
When love begins with lies, where does it lead? Catch the scammer-hunting action in "My Romance Scammer"