The Great Lin Qian Jin
After her soul transmigrates into an ancient book, socialite Lin Qianjin finds herself accused of poisoning - but no matter how hard she tries to clear her name, her nemesis, General Li Yan, remains hellbent on killing her. Left with no choice, she switches tactics: flirting shamelessly while investigating the case. Yet the truth remains elusive, and everyone seems to have a motive to murder her! As Lin unexpectedly falls for Li Yan, her hilarious, chaotic love story begins...