New Journey to the West 8
“New Journey to the West 8” is headed by the big brother Kang Ho Dong, along with the gagman Lee Soo Keun, the crystal boy captain Eun Ji Won, the member of super junior Cho Kyu Hyun, the member of WINNER MINO, and the member of Block B P.O., Pyo Ji-Hoon.