Ultraman Ginga S
Two years after Dark Lugiel's defeat, a new threat rises again in the form of Alien Chibull Exceller, an alien who steals Victorium, Android One Zero, his android enforcer and his alien minions. Alarmed by the theft of Victorium, the Victorian, a group of ancient civilians that live underground sent Sho to retrieve it and bestow him an ancient relic, Victory Lancer that transforms him into their protector, Ultraman Victory.