Osamake: Romcom Where The Childhood Friend Won't Lose
Sueharu, a normal high school boy, falls for the beautiful writer Kachi—only to learn she has a boyfriend! Heartbroken, his cute and caring childhood friend Kuroha appears and says, “Let’s get revenge.” Thus begins a not-so-dark, first love revenge romcom full of twists and emotions!