Virtual Lie
Inspirational young Xu Ze uses virtual reality technology to start a business. Xu Ze, who is immersed in the virtual world, is confused and inciting. The beautiful sweetness is close to Xu Ze, and he wants to defraud his valuable virtual currency. Xu Ze's sincerity touched the sweetness of slipping into the abyss of crime and saved their love. They joined hands in social welfare undertakings.