The Detective is Already Dead
Kimizuka, a boy drawn to trouble, once assisted the angelic detective Siesta on global missions for 3 years—until death parted them. A year later, now a regular student, he meets Nagisa, a classmate who reawakens his past. Thus begins a new tale linking past and present.