Winter Destiny
According to the clues provided by the informant, Hong Jian, a criminal investigation team leader, finds out a case of stowaway. He has planned to reserve a few sub-bosses in order to catch the big boss behind the scenes. But after one sub-boss is assassinated and one informant is forced to jump off the cliff, it becomes more difficult to find the truth. And what's even more strange is that several women are assassinated one after another in the same way. Who is the black hand behind the scenes? Hong Jian finally finds the truth under various pressures.