Jellyfish Can't Swim in the Night
"I" want to shine like someone. In a busy world with no time to think about who we want to be, illustrator "Yoru Umisuki," former idol "Nonoka Tajibana," and Vtuber "Nox Ryugasaki" formed the artist group "JELEE" with an unnamed girl. Maybe we could shine if we're not ourselves.