Joy of Life (Thai Ver.)
When Fan Xian was fifteen years old , his father ——Fan Jian and the leader of Supervisory Ministry sent a master who was good at using poison and Kungfu to teach him. Four years later ,Fan Xian was already have powerful Kungfu ,and his life was changed . In his adventure life ,with the help of friends who are full of justice, Fan Xian has gone through many difficulties and overcome all kinds of difficulties. In the process, He feasts on the warmth and coldness of the world, but he still follow his heart, firmly own ideal.