Seorang dewi memasak memasuki dunia permainan untuk membetulkan pepijat yang menjadi castellan yang kacak. Untuk memulihkan kod program permainan, dia perlu mencuba pelbagai helah untuk meracuni castellan seratus kali. Tetapi semakin dia cuba membunuhnya, semakin dia menyedari bahawa dia telah jatuh cinta dengan lelaki itu. Apa yang patut dia buat sekarang?