Jurassic Revival
Meteorit dari angkasa lepas jatuh di pulau terpencil, Pulau Hantu, dekat Indonesia. Kerana kesan lonjakan udara, beberapa fosil telur gergasi muncul di tapak pendaratan. Apabila masa berlalu, unsur-unsur radioaktif yang dikeluarkan oleh meteorit menjejaskan haiwan dan tumbuhan di pulau itu. Permukaan telur fosil yang bertaburan terus senyap. Tetapi diperhatikan dengan teliti, retak kecil boleh ditemui. Untuk mencari Pulau Hantu, Du Zheng, seorang profesor di sebuah universiti di Asia Tenggara mengupah Pasukan Eksplorasi Leizi dan memaksa Sherry Zhao, seorang ahli zoologi dan ahli botani, untuk pergi bersama mereka. Mereka memulakan perjalanan ke Pulau Hantu dan apa yang menanti mereka ialah bahaya yang tidak diketahui.