Seorang anggota bomba, Zafrul, nekad untuk mencari kebenaran dan keadilan bagi mangsa-mangsa tragedi kebakaran yang berlaku di sebuah sekolah Tahfiz beberapa tahun lalu. Dia bertemu dengan dua orang anggota baru, Ahmad Mustar dan Adam Fanifinali, yang cuba mencari kerja di Kuala Lumpur. Mereka yang disertai oleh dua orang anggota wanita, Amylia dan Suraya, cuba menyiasat aktiviti penjualan tanah secara haram yang dilakukan oleh kumpulan kongsi gelap antarabangsa. Mereka kemudiannya mendapat tahu kumpulan itu juga terlibat dengan tragedi kebakaran sekolah Tahfiz tersebut.