Ten Years of Unrequited Love
Sepuluh tahun lalu, Lin Miaomiao terpaksa berpisah dengan Cen Siyuan kerana jurang status keluarga. Sepuluh tahun kemudian, Cen Siyuan sudah menjadi CEO syarikat kopi dan bakal berkahwin dengan selebriti Su Peipei, manakala Lin Miaomiao pula menjadi setiausaha kanan ibunya. Krisis perniagaan mempertemukan mereka semula, mengungkap kebenaran dan cinta lama. Mereka akhirnya menentang segalanya demi kembali bersama.