Lost But Win
Empat orang dalam semua pertandingan, hampir setiap kali berada di kedudukan empat teratas, kami bergilir-gilir kedudukan, setiap kali sentiasa ada podium kecil di sebelah podium utama untuk membuka champagne keempat. Di antara mereka, Ah Wah dan Ah Tong adalah setanding. Setelah Ah Tong diburu akibat salah faham emosi, dia terpaksa meninggalkan pasukan dan bekerja di kasino Macau. Dia menghabiskan 12 tahun melarikan diri. Setelah Ah Tang kalah kepada Ah Wah dalam cabaran demi cabaran, dia menyedari bahawa kekalahannya kepada Ah Wah bukan lagi jarak trek setengah pusingan pada satu masa, tetapi 20 tahun yang tidak akan pernah kembali.