The Countdown to Divorce
April dan Samuel bercinta gila-gila di internet dan merancang pertemuan pertama mereka pada hari majlis perkahwinan. Namun konsep “kahwin pandang pertama” gagal apabila April melihat Samuel lari dengan wanita lain. Putus asa dan kecewa, dia mencari satu malam liar dengan seorang lelaki kacak. Tanpa disedarinya, lelaki asing itu ialah Samuel sendiri yang turut menyangka April mengkhianatinya. Hubungan satu malam itu bukan satu-satunya yang mengikat mereka semula, kerana keesokan harinya April diterima bekerja di syarikat Samuel, tempat dia menjadi CEO....