Daojiang Airi dibesarkan di rumah anak yatim sejak kecil dan hanya dibawa pulang oleh keluarganya ketika berusia lima belas tahun. Namun, apa yang menantinya bukanlah kasih sayang ibu bapa dan saudara-saudaranya, sebaliknya sikap dingin serta sikap pilih kasih yang berlebihan terhadap anak angkat keluarga itu. Tidak lama kemudian, dia kehilangan nyawanya akibat pengkhianatan anak angkat tersebut—namun secara ajaib, dia dilahirkan semula dalam tubuh dirinya yang berusia lapan belas tahun.