Hari perkahwinan berubah menjadi mimpi ngeri bagi Chen Zi, pewaris kaya raya, apabila tunangnya mengkhianatinya. Dalam kesedihan, dia pergi ke bar untuk melupakan duka dan terlibat dalam pergaduhan dengan samseng. He Chuan muncul menyelamatkannya bak seorang wira. Chen Zi serta-merta jatuh hati padanya. Apabila mereka bertemu semula, dia mengambil langkah pertama dan melamar He Chuan. Namun dia tidak tahu bahawa mekanik kasar itu menyembunyikan satu rahsia besar dalam hidupnya.