Beautiful Neighbor
In order to investigate the reason why his captain’s sister was injured and fell into a coma, Su Ye disguised himself as the bodyguard of the female president Song Yuexi. To conduct the investigation more effectively, Su Ye even moved to live next door to Song Yuexi's house. In the course of their interactions, the two became attracted to each other and things went not as planned.