Subdue The Devil
Sun Bancheng, a rich man from the rich family, came across a crying woman on his way back from visiting a kiln. He was so curious that he couldn't help molesting her, but unexpectedly, he fell for someone else's tricks, and was lost in a coma. The Sun family invited Zhang Jiudao and his two apprentices. Zhang Jiudao's apprentice Dong Xiaobao was mercenary. After seeing the Sun family's generous spending, he decided to take over without authorization. In desperation, Zhang Jiudao could only agree to help the Sun family. Unexpectedly, when they cast the spell, they touched Wu Yuanshu's magic circle, and Wu Yuanshu noticed it. In order to find out the other party's identity, Zhang Jiudao let Feng Xiaodao and Dong Xiaobao lurk in the brothel gambling house in the city, but Feng Xiaodao also got acquainted with Xiu'er, a Qinglou in the brothel, and fell in love secretly.