Ultraman Orb
Kurenai Gai is a warrior of light who has the ability to transform into Ultraman Orb using an Orbring. Borrowing power from the elder Ultraman in the form of cards to fuse up into various forms of Ultraman Orb, of which ULTRAMAN ORB SPECIUM SEPELLION is the basic form and can also use Ul's power cards. Senior Man can change into other forms. His mission is to stop the resurrection of the Demon Lord, who has a mysterious enemy behind this event.