RUMBLE GARANNDOLL
In 2019, a rift reveals "Shinkoku Nippon," a militarist Japan that invades with gas and mechs, erasing the Reiwa era. A decade later, under harsh censorship, subcultures seem lost—until rebel group Arahabaki rises, wielding Garanndolls powered by fierce heroines known as “Battery Girls.”