13 The Haunted
Seven jet set friends who get tired of richness attempt to gain popularity by defeating two famous vloggers, The Jackal, which always covers the existence of ghosts. The effort brings the seven companions to an abandoned resort on the somewhat creepy island of Ayunan. They tape their experience in the form of a reality show that unexpectedly turns into a disaster and threatens their safety.