Rumor has it that Gong clan has a sacred black robe, and whoever wears it will become very powerful and immortal. King Lu assassinated Gong clan to get the robe. The orphan Gong Rong wants to revenge yet meets King Lu’s childhood sweetheart, Lang Qin. The two fall in love with each other…Then Lang Qin was forced to marry King Lu, yet Gong Rong disappears due to King Lu’s attack. How will their relationship go on?