Demon Lord, Lin Fangzun, annihilated the whole family of Zhao Lu on her wedding day. To save everybody, Zhao Lu went back 300 years and tried to kill Lin Fanfzun to avoid that previous tragedy. When she just arrived there, she accidentally saved Mu Ting who was held in captivity. So trying to requiting favors, Mu Ting helped Zhao Lu to find Lin Fangzun. However, it turned out Mu Ting was that Demon Lord...