The Long Snake Takes A Wife
Bai Zhongtian's mother died under mysterious circumstances in his childhood. Locals whispered she was taken by the "Elder Immortal." Years later, he returns to Baiyun Town, a place shrouded in eerie folklore that phantom weddings of the Long Snake Immortal, paper-cut summoning rituals, ghostly opera troupes, and the haunting legend of the red-paper umbrella. When a villager witnesses another spectral wedding in the mountains, Bai Zhongtian embarks on a chilling investigation to unveil the truth behind the myths.