Falling Under the Stars
To save her seriously ill mother, Lin Qingzhu strikes a deal with Chu Nanhe. Little does she know that he is actually Chu Guanxing, who has been reborn. In his previous life, his obsessiveness drove Lin Qingzhu to commit suicide. Now, filled with remorse, he returns with a new identity, helping her clear away obstacles while restraining his surging love. Lin Qingzhu feels the warmth amidst his protection. When family conspiracies and the truth are unveiled, what kind of ending will the three of them ultimately face?