Biography of the Specimen 2 : Adventure in The Strange Land
Those who fail to find clues can only return to Tian Du Cheng, But because the roads are not accessible, So they have to choose waterways, Unexpectedly, They fell down the waterfall by accident. When they woke up, they came to Daughter's Country by chance. But Lao Sha became the Queen's husband, Jiang Liu Er found that the Queen is weird. It aroused the worries of Tian Zhu Yan and Lie. In all actuality that the queen is…The flames of war are impending.